- KSOW 2014-2020
- PLAN DZIAŁANIA
- LEADER 2014-2020
- SZUKAM PARTNERA
- EWALUACJA PROW
- POMOC TECHNICZNA SCH. II
- Projekty Partnerów - 2017 r.
- Projekty Partnerów - 2018 r.
- Projekty Partnerów - 2019 r.
- Projekty Partnerów - 2020 r.
- Konkurs 4/2020
- Konkurs 5/2021
- .
- Turystyka na wsi
- Rynki rolne
- Analizy i ekspertyzy
- Rozwój regionalny i lokalny
- Grupy Producentów Rolnych
- Strategia UE dla Regionu Morza Bałtyckiego
- Produkty regionalne i tradycyjne
- Finansowanie operacji w BGK
- Linki
- .
- Nabory wniosków SC KSOW
- ARCHIWUM - PROW 2007-2013:
- KSOW
- Działania SC KSOW
- Leader
- WPR po 2013 roku
- Współpraca międzynarodowa
- Biuletyn KSOW
- RODO
- Polityka prywatności i plików cookies
Baza partnerów KSOW
Fundacja Miejsc i Ludzi Aktywnych
Forma prawna:
Organizacja pozarządowa (m.in.: stowarzyszenia, fundacje, KGW, OSP)
Adres siedziby:
małopolskieDolnych Młynów 7/631-124 Kraków
NIP:
6772351748
REGON:
121406518
Zasięg terytorialny:
lokalny
Priorytety PROW:
- III. Organizacja łańcucha dostaw żywności
- Marketing produktów rolnych
- Produkty ze znakami jakości
- VI . Zrównoważony rozwój terytorialny
- Tożsamość i integracja społeczna
- Budowanie marki terytorialnej
- Ekonomia społeczna i ekonomia doświadczeń
Opis dotychczasowej działalności:
Kreujemy rozwój oparty na walorach przyrodniczych i kulturowych miejsc oraz aktywności i współodpowiedzialności ich mieszkańców.
Jednym z obszarów naszego działania jest Przedsiębiorczość lokalna opata o naturalne zasoby środowiska. Naszym autorskim narzędziem jest marka lokalna.
Budujemy i wspieramy marki lokalne i marki miejsca w całej Polsce. Tworząc markę lokalną - znak promocyjny służący promocji produktów lokalnych - wspólnie z lokalnymi partnerami poszukujemy wyróżników regionu bazujących na lokalnej przyrodzie i kulturze. Tworzone z nami marki lokalne stanowią powody do dumy dla samorządów i mieszkańców.
Najważniejsze realizacje:
badania i raport dot. Marki Lokalnej Doliny Karpia – potencjału wprowadzenia marki parasolowej dla lokalnych produktów i usług z Doliny Karpia (w tym stworzenie logotypu i rejestracja znaku w Urzędzie Patentowym RP), udział we wdrażaniu marki;
opracowanie koncepcji marki lokalnej Spichlerz Koronny dla LGD Korona Północnego Krakowa;
dziesięć 7-dniowych cykli szkoleniowych pt. Szkoła Rozwoju Ekomarka dla 10 regionów Polski położonych na obszarach Natura 2000;
- opracowanie koncepcji marki terytorialnej KARPATING dla LGD Beskid Gorlicki;
- wsparcie marki terytorialnej Misja Kampinos.
Data rejestracji: 12.02.2019


Portale regionalne
