- KSOW 2014-2020
- PLAN DZIAŁANIA
- LEADER 2014-2020
- SZUKAM PARTNERA
- EWALUACJA PROW
- POMOC TECHNICZNA SCH. II
- Projekty Partnerów - 2017 r.
- Projekty Partnerów - 2018 r.
- Projekty Partnerów - 2019 r.
- Projekty Partnerów - 2020 r.
- Konkurs 4/2020
- Konkurs 5/2021
- .
- Turystyka na wsi
- Rynki rolne
- Analizy i ekspertyzy
- Rozwój regionalny i lokalny
- Grupy Producentów Rolnych
- Strategia UE dla Regionu Morza Bałtyckiego
- Produkty regionalne i tradycyjne
- Finansowanie operacji w BGK
- Linki
- .
- Nabory wniosków SC KSOW
- ARCHIWUM - PROW 2007-2013:
- KSOW
- Działania SC KSOW
- Leader
- WPR po 2013 roku
- Współpraca międzynarodowa
- Biuletyn KSOW
- RODO
- Polityka prywatności i plików cookies
Baza partnerów KSOW
Dolnośląska Organizacja Turystyczna
Forma prawna:
Organizacja pozarządowa (m.in.: stowarzyszenia, fundacje, KGW, OSP)
Adres siedziby:
dolnośląskieul. Świdnicka 4450-027 Wrocław
NIP:
8971616995
REGON:
932116764
Email:
Telefon:
697 979 603
Stona WWW:
Zasięg terytorialny:
regionalny
Priorytety PROW:
- I. Transfer wiedzy i innowacje
- Innowacje w ochronie środowiska
- Innowacje w przetwórstwie rolno-spożywczym
- Innowacje społeczne i organizacyjne
- II. Rentowność i konkurencyjność gospodarstw
- Organizacje i zrzeszenia producentów rolnych
- Alternatywne źródła dochodów dla rolników (różnicowanie dochodów gospodarstw)
Opis dotychczasowej działalności:
Dolnośląska Organizacja Turystyczna zajmuje się promocją, edukacją oraz wspieraniem branży turystycznej regionu. Utworzony przez nas szlak Smaki Dolnego Śląska poza działalnością promocyjną wspiera działalność wszystkich partnerów, w tym producentów rolnych. Projekt ma na celu także wspieranie działalności w zakresie tworzenia łańcuchów dostaw bezpośrednio od producenta do odbiorcy. Prowadzone są działania promocyjne wspierające lokalną produkcje a także proces przepływu od producenta do sieci odbiorców - indywidualnych, przetwórni oraz gastronomii. Utworzony został portal promujący sieć partnerstwa - www.smakidolnegoslaska.pl. Wydajemy publikacje książkowe, foldery, ulotki oraz mapy promocyjne. Organizujemy kampanie promocyjne w internecie, warsztaty kulinarne podczas których wykorzystujemy produkty regionalne. Bierzemy udział w targach i wystawach promujących lokalnych producentów.
Data rejestracji: 04.02.2019


Portale regionalne
