- KSOW 2014-2020
- PLAN DZIAŁANIA
- LEADER 2014-2020
- SZUKAM PARTNERA
- EWALUACJA PROW
- POMOC TECHNICZNA SCH. II
- Projekty Partnerów - 2017 r.
- Projekty Partnerów - 2018 r.
- Projekty Partnerów - 2019 r.
- Projekty Partnerów - 2020 r.
- Konkurs 4/2020
- Konkurs 5/2021
- .
- Turystyka na wsi
- Rynki rolne
- Analizy i ekspertyzy
- Rozwój regionalny i lokalny
- Grupy Producentów Rolnych
- Strategia UE dla Regionu Morza Bałtyckiego
- Produkty regionalne i tradycyjne
- Finansowanie operacji w BGK
- Linki
- .
- Nabory wniosków SC KSOW
- ARCHIWUM - PROW 2007-2013:
- KSOW
- Działania SC KSOW
- Leader
- WPR po 2013 roku
- Współpraca międzynarodowa
- Biuletyn KSOW
- RODO
- Polityka prywatności i plików cookies
„Dobre smaki na wsi”
Partner wiodący: Polska Organizacja Turystyczna
Realizacja operacji rozpoczyna się: w dniu 1 maja 2021 r. i kończy się w dniu 31 sierpnia 2021 r.
Kwota dofinansowania: 260 295,31 zł
Celem głównym operacji „Dobre smaki na wsi” jest promocja turystyki kulinarnej na obszarach wiejskich z uwzględnieniem regionalnych tradycji, a pośrednio kuchni regionalnej i tradycyjnej (małe rodzinne biznesy produkujące żywność lub prowadzące restauracje) w otoczeniu walorów turystycznych naturalnych i antropogenicznych, które wzajemnie są do siebie komplementarne. Akcja ma za zadanie stworzenie wizerunku polskich obszarów wiejskich jako atrakcyjnego miejsca do życia i prowadzenia biznesu, w tym szeroko pojętego biznesu gastronomicznego i wytwarzania żywności oraz do wypoczynku z dobrą kuchnią/produktami kulinarnymi w tle, a także promocja tego wizerunku z wykorzystaniem najnowszych trendów w marketingu tzw. influencer marketingu.
Cele szczegółowe operacji
Informacja i publikacja w Internecie - Publikacje zrealizowane przez 5 blogerów w formie np. video, artykuł, materiał zdjęciowy, bieżące relacje na profilach blogerów w mediach społecznościowych, a także strony internetowe i profile w mediach społecznościowych należące do Polskiej Organizacji Turystycznej.
Wyjazd studyjny - Wybrani blogerzy/influencerzy odwiedzą po 3 wybrane miejsca inicjatywy na obszarach wiejskich w wybranych województwach: podlaskie, wielkopolskie, podkarpackie, świętokrzyskie i pomorskie. Na miejscu zostaną zrealizowane materiały video i/lub zdjęciowe oraz przeprowadzone rozmowy z właścicielami / gestorami tych podmiotów.
Formy realizacji operacji: informacja i publikacja w internecie, wyjazd studyjny.
Operacja skierowana jest do:
Bezpośrednią grupą docelową operacji będą właściciele 15 inicjatyw funkcjonujących na terenach związanych z 5 szlakami kulinarnymi: Podlaski Szlak Kulinarny, Szlak kulinarny „Kaliskie Smaki”, Szlak kulinarny „Podkarpackie Smaki”, Szlak kulinarny „Świętokrzyska Kuźnia Smaków”, Szlakiem Kaszubskiej Żurawiny zlokalizowanych w województwach: podlaskim, wielkopolskim, podkarpackim, świętokrzyskim i pomorskim.
Grupę docelową operacji będą tworzyć również mieszkańcy obszarów wiejskich, poszukujący źródła dochodu pozarolniczego, planujący założenie / rozwój istniejącego biznesu opartego na potencjale kulinarnym i kulturowym obszarów wiejskich. Wartością dodaną realizacji operacji będzie dotarcie z komunikatem promocyjnym nt. wybranych ofert do turystów krajowych, osób potencjalnie zainteresowanych wypoczynkiem na wsi i turystyką kulinarną, poszukujących ciekawych doświadczeń smakowych w naturalnym, wiejskim środowisku.
„Instytucja Zarządzająca Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 – Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi”
„Operacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Schematu II Pomocy Technicznej „Krajowa Sieć Obszarów Wiejskich” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020”