- KSOW 2014-2020
- PLAN DZIAŁANIA
- LEADER 2014-2020
- SZUKAM PARTNERA
- EWALUACJA PROW
- POMOC TECHNICZNA SCH. II
- Projekty Partnerów - 2017 r.
- Projekty Partnerów - 2018 r.
- Projekty Partnerów - 2019 r.
- Projekty Partnerów - 2020 r.
- Konkurs 4/2020
- Konkurs 5/2021
- .
- Turystyka na wsi
- Rynki rolne
- Analizy i ekspertyzy
- Rozwój regionalny i lokalny
- Grupy Producentów Rolnych
- Strategia UE dla Regionu Morza Bałtyckiego
- Produkty regionalne i tradycyjne
- Finansowanie operacji w BGK
- Linki
- .
- Nabory wniosków SC KSOW
- ARCHIWUM - PROW 2007-2013:
- KSOW
- Działania SC KSOW
- Leader
- WPR po 2013 roku
- Współpraca międzynarodowa
- Biuletyn KSOW
- RODO
- Polityka prywatności i plików cookies
Europejskie jabłka dwukolorowe już na chińskim rynku
Na prestiżowych targach w Dubaju oraz w Pekinie odbyły się inauguracje kampanii informacyjno-promocyjnej „Bicolored Apples from Europe". Kampania ta o polskiej nazwie Europejskie Jabłka Dwukolorowe będzie realizowana w ramach mechanizmu WPR „Wsparcie działań promocyjnych i informacyjnych na rynkach wybranych produktów rolnych”, którym administruje Agencja Rynku Rolnego. Organizatorami kampanii są: Stowarzyszenie Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw „Unia Owocowa" oraz Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej. Kampania finansowana jest przy wsparciu Unii Europejskiej oraz Rzeczpospolitej Polskiej, a także współfinansowana ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.
Głównym celem kampanii będzie poszerzenie wiedzy na temat unikalnych cech europejskich jabłek dwukolorowych.
Kampania „Europejskich Jabłek Dwukolorowych” realizowana będzie przez 36 miesięcy w trzech 12 miesięcznych etapach. Działania zaplanowane w ramach programu w pierwszym roku skupią się głównie na dotarciu do managerów i handlowców poprzez działalność eventową: organizację, obsługę medialną, PR-ową i logistyczną targów, konferencji oraz spotkań z przedstawicielami sieci handlowych.
Grupy docelowe, do których kierowane są działania zaplanowane w ramach kampanii to:
- grupa główna: managerowie, handlowcy, przedstawiciele firm dystrybucyjnych oraz sieci handlowych,
- grupa pośrednia: konsumenci,
- grupa wspierająca: administracja, liderzy i kreatorzy opinii, media.
W ramach planowanych na lata 2014 - 2017 działań promocyjnych przewiduje się nawiązanie bezpośrednich kontaktów z menedżerami i handlowcami poprzez uczestnictwo w kolejnych międzynarodowych targach, misjach gospodarczych i spotkaniach branżowych.
Zaplanowane strategia promocyjna skierowana do wspomnianych grup docelowych ma na celu przede wszystkim promowanie jabłek dwukolorowych, do których zalicza się odmiany uprawiane w całej Europie (w tym między innymi Szampion, Gala, Golden Delicious, Red Jonaprince oraz Idared) poprzez stworzenie pozytywnego wizerunku na rynkach docelowych, co w rezultacie wpłynie na zwiększenie świadomości produktów w odniesieniu do jakości, smaku, metod produkcji oraz zbuduje pozytywne postawy konsumenckie.
Działaniami objęte są dwa wspomniane rynki: Chiny oraz Zjednoczone Emiraty Arabskie.
Łączna wartość ww. kampanii wynosi 4,996 mln euro i jest finansowana w 50% - to jest w kwocie 2,498 mln euro ze środków Unii Europejskiej, a w 30% - w kwocie 1,499 mln euro z budżetu krajowego. Pozostały 20% wkład własny (w sumie kwota ponad 999,0 tys. euro) pochodzi ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.
Słowa kluczowe : kampania promocyjna, Polskie jabłka