- KSOW 2014-2020
- PLAN DZIAŁANIA
- LEADER 2014-2020
- SZUKAM PARTNERA
- EWALUACJA PROW
- POMOC TECHNICZNA SCH. II
- Projekty Partnerów - 2017 r.
- Projekty Partnerów - 2018 r.
- Projekty Partnerów - 2019 r.
- Projekty Partnerów - 2020 r.
- Konkurs 4/2020
- Konkurs 5/2021
- .
- Turystyka na wsi
- Rynki rolne
- Analizy i ekspertyzy
- Rozwój regionalny i lokalny
- Grupy Producentów Rolnych
- Strategia UE dla Regionu Morza Bałtyckiego
- Produkty regionalne i tradycyjne
- Finansowanie operacji w BGK
- Linki
- .
- Nabory wniosków SC KSOW
- ARCHIWUM - PROW 2007-2013:
- KSOW
- Działania SC KSOW
- Leader
- WPR po 2013 roku
- Współpraca międzynarodowa
- Biuletyn KSOW
- RODO
- Polityka prywatności i plików cookies
Targi Regionów i Produktów Turystycznych TOUR SALON
W dniach 12-14 lutego 2016 r. w Poznaniu po raz 27. odbędą się targi TOUR SALON 2016, tym razem w nowej formule - TOUR SALON dopasuje się do potrzeb biznesu, a także indywidualnych odbiorców usług turystycznych.
Wydarzenia targowe w branży turystycznej skierowane do profesjonalnych zwiedzających w ostatnim czasie ewoluowały w kierunku rozmów stolikowych, wykorzystania małych stoisk modułowych, bądź przestrzeni stolikowych z wcześniej zaplanowanymi spotkaniami matchmakingowymi. Natomiast wydarzenia dla indywidualnych odbiorców w kierunku eventów, festynów, czy też kiermaszy. Poza tym w innym czasie podejmuje się decyzje urlopowe, szkoły wybierają kierunki wycieczek, przygotowywane są gotowe oferty i drukowane katalogi wyjazdów po Polsce i zagranicy. – Prowadząc w ostatnim czasie rozmowy z wystawcami, zwiedzającymi oraz partnerami, okazało się, że październik jest terminem zbyt wczesnym dla targów turystycznych, a formuła, którą dotychczas stosowaliśmy nie jest adekwatna do obecnych potrzeb rynku. Nowy termin – początek roku, to nowe możliwości, gotowe oferty i wydrukowane katalogi na kolejny sezon, a także rzesza osób, firm, instytucji planujących w tym właśnie czasie święta wielkanocne, wczasy, wycieczki, wyjazdy motywacyjne, czy też tak zwane ,,zielone szkoły” – argumentuje Anna Myślak, dyrektor targów TOUR SALON.
Nowa formuła Tour Salonu uwzględni wyżej wymienione potrzeby rynku. Wyjątkowo mocno będzie wyodrębniona Strefa Biznesu (pawilon 7), gdzie panować będą komfortowe warunki do rozmów dla wystawców, którzy spotkają się wyłącznie z profesjonalnymi zwiedzającymi oraz gośćmi VIP. Wstęp do Strefy Biznes będzie dostępny tylko po wcześniejszej rejestracji. Strefa będzie funkcjonować w pierwsze dwa dni targów, tj. w piątek i w sobotę. Wystawcy będą mieli do wyboru tradycyjne stoiska z zabudową, możliwość wynajęcia powierzchni bez zabudowy i samodzielną jej aranżację, a także co będzie nowością – skorzystanie ze Stolikowej Przestrzeni Wystawienniczej. Dodatkowo wszyscy wystawcy Strefy Biznesu będą mieli dostęp do Biznes Planera TOUR SALON, który pomoże zaplanować spotkania, a także ułatwi kontakt z uczestnikami programu Hosted Buyers z Polski i zagranicy. W tej właśnie przestrzeni kontynuowany będzie również program TOUR SALON Blog Meeting.
Źródło: http://www.tour-salon.pl/pl/