- KSOW 2014-2020
- PLAN DZIAŁANIA
- LEADER 2014-2020
- SZUKAM PARTNERA
- EWALUACJA PROW
- POMOC TECHNICZNA SCH. II
- Projekty Partnerów - 2017 r.
- Projekty Partnerów - 2018 r.
- Projekty Partnerów - 2019 r.
- Projekty Partnerów - 2020 r.
- Konkurs 4/2020
- Konkurs 5/2021
- .
- Turystyka na wsi
- Rynki rolne
- Analizy i ekspertyzy
- Rozwój regionalny i lokalny
- Grupy Producentów Rolnych
- Strategia UE dla Regionu Morza Bałtyckiego
- Produkty regionalne i tradycyjne
- Finansowanie operacji w BGK
- Linki
- .
- Nabory wniosków SC KSOW
- ARCHIWUM - PROW 2007-2013:
- KSOW
- Działania SC KSOW
- Leader
- WPR po 2013 roku
- Współpraca międzynarodowa
- Biuletyn KSOW
- RODO
- Polityka prywatności i plików cookies
Nagroda CAP COMMUNICATION AWARDS 2012 dla ARiMR
W konkursie na najlepszy projekt komunikacyjny dotyczący rolnictwa i rozwoju obszarów wiejskich CAP COMMUNICATION AWARDS 2012, w najbardziej cenionej i prestiżowej kategorii: INNOWACYJNA KOMUNIKACJA, zwyciężyła kampania, promująca Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 za pośrednictwem piątej części serialu "Ranczo", przygotowana przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. Kampania polegała na włączeniu tematyki PROW 2007 – 2013 do 13 odcinków piątej części serialu "Ranczo" oraz krótkich filmików pokazujących "kulisy powstawania", emitowanych w TVP w 2011 roku. Kampania okazała się sukcesem bowiem każdy odcinek piątej serii "Rancza" oglądało średnio 6,65 mln widzów. Projekt, który przygotowała ARiMR pokonał dwa finałowe projekty zrealizowane przez Unię Europejską oraz przez holenderski odpowiednik naszego ministerstwa rolnictwa (Ministry of Economic Affairs, Agriculture and Innovation).
Konkurs CAP COMMUNICATION AWARDS 2012 (Nagrody w dziedzinie komunikacji 2012) organizowany jest przez Dyrekcję ds. Rolnictwa i Obszarów Wiejskich Komisji Europejskiej z okazji przypadającego w tym roku 50-lecia Wspólnej Polityki Rolnej. Ze względu na ogromne zainteresowanie, którym się cieszy, nazywany jest "rolniczym Oskarem".
Dyrekcja Generalna Komisji Europejskiej ds. Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich zamieści projekt ARR w bazie danych przykładów najlepszych praktyk w dziedzinie komunikacji.
Ponadto jury wyróżniło również Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi realizujące kampanię informacyjno-promocyjną pod hasłem „Żywność ekologiczna gwarancją dobrego smaku”, podkreślając jego wysoką jakość i poziom, a projekt „Zdrowy styl życia inwestycją w przyszłość” złożony przez ARR został wybrany do wąskiej grupy projektów wyróżnionych w kategorii: komunikacja publiczna.
Słowa kluczowe : konkurs, komunikacja, nagrody