- KSOW 2014-2020
- PLAN DZIAŁANIA
- LEADER 2014-2020
- SZUKAM PARTNERA
- EWALUACJA PROW
- POMOC TECHNICZNA SCH. II
- Projekty Partnerów - 2017 r.
- Projekty Partnerów - 2018 r.
- Projekty Partnerów - 2019 r.
- Projekty Partnerów - 2020 r.
- Konkurs 4/2020
- Konkurs 5/2021
- .
- Turystyka na wsi
- Rynki rolne
- Analizy i ekspertyzy
- Rozwój regionalny i lokalny
- Grupy Producentów Rolnych
- Strategia UE dla Regionu Morza Bałtyckiego
- Produkty regionalne i tradycyjne
- Finansowanie operacji w BGK
- Linki
- .
- Nabory wniosków SC KSOW
- ARCHIWUM - PROW 2007-2013:
- KSOW
- Działania SC KSOW
- Leader
- WPR po 2013 roku
- Współpraca międzynarodowa
- Biuletyn KSOW
- RODO
- Polityka prywatności i plików cookies
Targi Żywności Regionalnej i Ekologicznej już 26–27 września 2020 w Poznaniu
Oferta targów adresowana jest przede wszystkim do świadomych konsumentów, zwracających uwagę na wartość spożywanych produktów i poszukujących tych artykułów spożywczych, które mają ekologiczne pochodzenie, powstają na bazie lokalnych surowców czy też ich produkcja jest potwierdzona certyfikatami jakości.
Wydarzenie urozmaicone jest o warsztaty rodzinne, animacje, zgadywanki i smaczne przygody dla najmłodszych. Wszystko po to, by poprzez formę zabawy nauczyć dzieci zdrowych nawyków żywieniowych oraz zaprezentować różnorodność kuchni regionalnej.
Dodatkowo tegoroczna edycja targów odbywa się w tym samym czasie, co Jesienny Targ Ogrodniczy.
Przygotowaniom do targów towarzyszy wielopłaszczyznowa kampania promocyjna targów oparta m.in. o takie kanały jak media lokalne i ogólnopolskie o tematyce lifestyle i kulinarnej, Internet i media społecznościowe. Dzięki temu informacja o targach i wystawcach biorących w nich udział dociera do szerokiego grona potencjalnych klientów w tym także biznesowych z branży HoReCa.
Zgodnie z zaleceniami Głównego Inspektoratu Sanitarnego (GIS) organizatorzy targów, tj. Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. z o.o., podejmą wszelkiego rodzaju środki ostrożności w trosce o bezpieczeństwo zarówno wystawców jak i odwiedzających poprzez m.in. zainstalowanie kamer termowizyjnych mierzących temperaturę ciała, możliwość elektronicznego zakupu biletów wstępu, pisemne lub elektroniczne wypełnienie ankiety epidemiologicznej, wprowadzenie obowiązku dezynfekcji rąk przy wejściu i wyjściu z targów, wprowadzenie wymogu zakrywania ust i nosa w pomieszczeniach pawilonów czy czasowe ograniczenia wejścia na teren wystawowy podyktowany maksymalną liczbą osób mogących przebywać na jednym obszarze.
Wszelkich dodatkowych informacji odnośnie udziału w imprezie udzielą Państwu Dyrektor Projektu Marcin Gorynia:
e-mail: marcin.gorynia@grupamtp.pl tel. +48 603410238
oraz Manager ds. kluczowych klientów Monika Wawrzyniak:
e-mail: monikawawrzyniak@grupamtp.pl tel. +48 603590462.
Źródło: www.mazovia.pl