Województwo zachodniopomorskie Województwo pomorskie warminsko-mazurskie Województwo podlaskie Województwo lubuskie Województwo wielkopolskie kujawsko-pomorskie Województwo mazowieckie Województwo lodzkie Województwo lubelskie Województwo dolnośląskie Województwo opolskie Województwo świętokrzyskie Województwo śląskie Województwo małopolskie Województwo podkarpackie

Jednostka Centralna KSOW (strona archiwalna)

English 
baner

  Znajdź KSOW na:

      

Poznawaj Polskę! Weekend niższych cen coraz bliżej

15.03.2017

 „Polska zobacz  więcej - weekend za pół ceny” - to hasło drugiej edycji akcji prowadzonej przez Ministerstwo Sportu i Turystyki. W ubiegłorocznej, pilotażowej, wzięło udział prawie 400 partnerów z całego kraju, między innymi restauratorzy, hotelarze, gestorzy atrakcji turystycznych, którzy przygotowali ofertę usług w obniżonych cenach. Skorzystało z niej ponad 60 tys. Polaków. W tym roku pierwszy weekend niższych cen przypada od 31 marca do 2 kwietnia.

Akcja ma zachęcić przedsiębiorców związanych z branżą turystyczną i gestorów atrakcji turystycznych do prezentowania swoich ofert, a rodaków, turystów indywidualnych, do korzystania z atrakcji i usług turystycznych, również poza głównym sezonem wakacyjnym. Założenie jest proste. Klienci, którzy w określonych dniach wybiorą się na przykład do restauracji, muzeów, parków rozrywki, czy też zechcą zatrzymać się w hotelu, mogą liczyć na zniżki, nawet 50%, w stosunku do wysokości standardowego cennika obowiązującego każdego innego dnia. Przed podjęciem szczegółowych planów weekendowych, można upewnić się, które obiekty proponują usługi w tańszych cenach. Lista opublikowana będzie na stronach witryny „Polska zobacz więcej”. Warto zapoznać się z nią uważnie, ponieważ w wielu przypadkach, partnerzy akcji umożliwiają skorzystanie z usług w innym terminie, pod warunkiem, że ich zakupu lub rezerwacji klient dokona w podczas dni niższych cen.  

Jak wynika z doświadczeń przeprowadzonych akcji promocyjnych, indywidualni nabywcy usług turystycznych w weekendy za pół ceny, zachęceni rodzajem oferty, kupują je częściej, już jako regularni klienci. Decydują się na wyjazdy wypoczynkowe poza sezonem, wybierając się z reguły w okolice nieodległe od miejsca zamieszkania. Bezsporną korzyść odnosi branża turystyczna. Wpływy finansowe podczas promocyjnego weekendu niższych cen nie muszą być mniejsze, ponieważ w te dni rosną obroty. Koszt udziału w akcji promocyjnej nie jest więc wysoki, zaś efekty skonsolidowanej, ogólnokrajowej kampanii koordynowanej przez Polską Organizację Turystyczną przy współudziale regionalnych organizacji turystycznych, wielokrotnie przewyższają skutecznością działania marketingowe podejmowane przez przedsiębiorców we własnym zakresie.

Szczegółowe informacje pobierz PDF

Więcej informacji znajdą Państwo również na stronie POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ

Źródło: https://www.pttk.pl/


Portale regionalne
mapa
 
logo Unia Europejska
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich:
Europa inwestująca w obszary wiejskie
logo PROW
logo FAPA    logo CDR
Mapa serwisu    |    copyright KSOW 2009