- KSOW 2014-2020
- PLAN DZIAŁANIA
- LEADER 2014-2020
- SZUKAM PARTNERA
- EWALUACJA PROW
- POMOC TECHNICZNA SCH. II
- Projekty Partnerów - 2017 r.
- Projekty Partnerów - 2018 r.
- Projekty Partnerów - 2019 r.
- Projekty Partnerów - 2020 r.
- Konkurs 4/2020
- Konkurs 5/2021
- .
- Turystyka na wsi
- Rynki rolne
- Analizy i ekspertyzy
- Rozwój regionalny i lokalny
- Grupy Producentów Rolnych
- Strategia UE dla Regionu Morza Bałtyckiego
- Produkty regionalne i tradycyjne
- Finansowanie operacji w BGK
- Linki
- .
- Nabory wniosków SC KSOW
- ARCHIWUM - PROW 2007-2013:
- KSOW
- Działania SC KSOW
- Leader
- WPR po 2013 roku
- Współpraca międzynarodowa
- Biuletyn KSOW
- RODO
- Polityka prywatności i plików cookies
Przyjedź na Targi Produktów Regionalnych w Zakopanem
Jesteś producentem żywności regionalnej lub konsumentem i miłośnikiem - przyjedź na IV Europejskie Targi Produktów Regionalnych, które odbędą się w dniach 10 -15 sierpnia 2013 roku, w Zakopanem na Dolnej Równi Krupowej.
Targi to różnorodność regionów i kultur a w szczególności bogactwo produktów regionalnych. Ich celem jest popularyzacja zasad unijnych, dotyczących promocji i ochrony jakości produktów żywnościowych.
Organizator - Tatrzańska Agencja Rozwoju, Promocji i Kultury zaprasza na prezentację produktów regionalnych, które pozwolą odkryć bogactwo krajów europejskich oraz przyczynią się do promocji zdrowego trybu życia.
Podczas Targów zarówno uczestnicy jak i odwiedzający poprzez pokazy, degustacje oraz spotkania mają możliwość zapoznania się z walorami smakowymi oraz odżywczymi tych produktów. Zaś na scenie zobaczyć i posłuchać muzyki, tańca i śpiewu. Ważnym elementem Targów są konferencje poświęcone tematyce produktów regionalnych w aspekcie szeroko rozumianego rolnictwa, poprzez hodowle, marketing, sprzedaż oraz zapisy legislacyjne.
Targi to także prezentacja twórców ludowych, ich rękodzieła i twórczości, a także koncerty gwiazd, pokazy kulinarne, konkursy.
Organizatorzy pragną by Targi były istotnym wydarzeniem dla promocji i rozwoju produktów regionalnych, a także spotkaniem producentów, służącym wymianie doświadczeń oraz odkrywanie podobieństw i różnorodności kulturowej.
Więcej informacji na stronie Targów
Słowa kluczowe : targi, produkty regionalne, produkt tradycyjny i lokalny